12 Şubat 2015 Perşembe

o fotoğrafta yokum


Olmalı ama, dahası var! duvar k o ş u y o r
duvar aksak
dahası aksak ayna
yanlış yansıma
daha 
yüzler sulara
sular eğik

ben daha ama ben
seslerle dağılıyorum sokaklara

d a h a

eviçlerinden hızlıca bir yağmur
benim mi, değil!
ben mi değil!

bilmekle mi taşın yüzüne karışıyor her şey
taş eğik

sonra daha sen

dur!
bakma
rüzgâr da soğuyor kendi soluğunda
içine kapanıyor dünya

d a h a 

ağzında saklı sonsuzlukla
yankı bulmuyor
bedenimde
sesin daha
evet! bizim de sonumuz var… 

daha

her zaman olmalı! evet… e v e t
zaman olmalı

gecelerden bahset bana
dur ama;
biraz daha 

?

rüzgârlı yalandan bakıyorum da sana
öyle beyazsın ki, aylardan temmuz daha

dilime çevirdiğim kelimelerin
su gibi akıyor ama sular eğik hâlâ

daha

kötü konuşmalıyım, eksik konuşmalıyım
yanlış konuşmalıyım
konuş
dur ama; biraz daha 

?

günahkâr tanrı’nın sevapları benden beklediği bugün 
kötü alışkanlıkların anayurdu yüzün
elleri olmadan gücünü hissettiğim
dilcambazının günahı, günahım olsun bu!

ama daha..

 nisan serap

Hiç yorum yok: